Car Body Repair Services Nieuwerkerk aan den IJssel

info@visautoschade.nl
www.visautoschade.nl

Informatie

Vis Autoschade is een autoschadeherstelbedrijf annex autospuiterij voor zowel personen- als bedrijfsauto's, motoren en industriële voer- en werktuigen. In geval van autoschade kunnen wij de gehele afhandeling met de verzekering voor u afhandelen en krijgt u bij ons gratis vervangend vervoer(met uitzondering van de verbruikte brandstof), maar ook als u de schade zelf moet betalen zoeken wij voor u een passende oplossing. In de bedrijfswagenspuiterij kunnen wij naast het herstel- en spuitwerk tevens straal- en reclamewerk voor u verzorgen waarbij wij gebruik maken van onze vaste partners. Dus bent u op zoek naar neen betrouwbaar adres voor u schadeherstel danwel spuitwerk bel of mail ons dan voor een afspraak.

Keywords Bedrijven, Particulieren, autoschadeherstel, autospuiterij, bedrijfswagenspuiterij.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Car Body Repair Services
0180312788 0180-312-788 +31180312788