Artistiek Onderwijs Nieuwerkerk aan den IJssel

muziekschoolzuidplas
Reservations

Informatie

De Stichting Nieuwerkerkse Muziekschool stelt zich het geven van muziek- en dansonderwijs aan inwoners van Nieuwerkerk aan den IJssel en omgeving ten doel. De muziekschool is meer dan een optelsom van lespraktijken! De school wil de grondtoon zijn voor muziekeducatie in de gemeente Zuidplas. Het is een school waar docenten werken die passie hebben voor mens en cultuur. Het leidmotief ‘Samenhang, Samenwerking en Samenspel’ van de Nieuwerkerkse Muziekschool zorgt in het cursusjaar 2011/2012 voor meer samenhang in activiteiten, samenwerking tussen docenten, samenwerking met externe partners en samenspel van leerlingen en docenten.

Keywords Trompet, Djembé, Elektrische gitaar, Concerten, Cursussen, Workshops, Blokfluit, Gitaar, Keyboard, Piano, Vleugel.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Artistiek Onderwijs
0180315462 0180-315-462 +31180315462