Sandblasting Plants, Portable Nieuwerkerk aan den IJssel

Gevel Elan BV

Sandblasting Plants, Portable Nieuwerkerk aan den IJssel
Neem vandaag contact met ons op!

Kortenoord 17B
Plaats
2911 BD  Nieuwerkerk aan den IJssel
Telefoon
info@gevelelan.nl
www.gevelelan.nl

Informatie

Gevel Elan is importeur van de gevelonderhoudinstallaties van CoxGomyl. Opgericht door drie van ’s werelds grootste Gevelonderhoudsinstallatie fabrikanten: EW Cox, Gomyl s.a.en Cradle Runways. Samen vormen ze de wereldwijde marktleider voor Gebouw Onderhouds Oplossingen en Gevelreiniging CoxGomyl heeft zich inmiddels weten te ontwikkelen tot de meest vooraanstaande ontwerper en fabrikant van Gevelonderhoudinstallaties wereldwijd en telt circa 400 medewerkers over de hele wereld. De groep heeft productiefaciliteiten in Australië, Europa en het Midden-Oosten. De CoxGomyl visie is om "wereldwijd de best gewaardeerde producten in alle relevante marktsegmenten van de Gevelonderhoudinstallaties te hebben"

Keywords Bedrijven, Advies, Gevel, Gevelonderhoud installatie, Glazenwas installatie, Gevelonderhoudinstallatie, Glazenwasinstallatie.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Sandblasting Plants, Portable
0180390458 0180-390-458 +31180390458