Autoreparatie And Auto-Onderhoud Nieuwerkerk aan den IJssel

garageslappendel@hetnet.nl
www.garageslappendel.nl

Informatie

Welkom op de site van garagebedrijf F. Slappendel B.V. Al ruim 29 jaar zijn wij actief in Nieuwerkerk aan den IJssel. Wij zijn het adres voor reparatie en onderhoud aan alle merken personen- en lichte bestelautos. Ook zijn wij STEK erkend Auto Airco bedrijf. Wilt u gemakkelijk een offerte ontvangen en afspraak maken? Dat kan snel en eenvoudig via Kostdat.NL. Volg hiervoor het keuzemenu hiernaast. Daarnaast zijn wij het adres voor in- en verkoop van alle merken nieuwe en gebruikte autos. Op deze site kunt u onder meer een kijkje nemen in onze virtuele showroom, die dagelijks door ons wordt bijgewerkt. Contact kunt u met ons opnemen via het contactformulier op deze site of door te bellen met onderstaand telefoonnummer.

Keywords Airco onderhoud, APK keuring, Bedrijven, Particulieren, Auto spuiten, Auto-aanpassingen, Autoalarm inbouwen, Carkit inbouwen, LPG installatie inbouwen, Onderhoud, Reparatie, BMW, Chevrolet, Fiat, Ford, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki, Toyota, APK keuring zonder afspraak, Haal- en brengservice, Inkoop gebruikte auto's, Universeel garagebedrijf, Alle merken, Grote beurt, Kleine beurt, Accu vervangen, Onderhoud en reparatie 4x4, Nieuwe of gebruikte onderdelen, Vervangend vervoer / leenauto, Garage.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Betalingsmogelijkheden

Cash